Everybody can say I´m wrong, but if living my life with a huge smile is wrong I don't care being wrong
sábado, 1 de outubro de 2011
Decide-te ..
Eu sei que estou sempre a exagerar, e não o quero fazer agora, but I don't understand ....
One day you love me, but then you don't care about me, don't say anything.... Não te percebo boy :o
Sem comentários:
Enviar um comentário